träningsläget

är lite tveksamt för tillfället. Eller lite upp och ner skulle man kunna säga.

Behöver med andra ord skärpa till mig något. Denna helgen är jag ändå lite nöjd. Igår var jag på spinning och idag har jag varit ute och sprungit en runda. Konstateras kan dock att farten kunde varit högre. Men för att ge mig själv tid att känna efter hur mitt vänstra knä fungerande tog jag det lite lugnt i början. Efter avklarad runda kunde jag konstatera att det kändes OK.  Hoppas nu att det är så annars lär det inte bli något Göteborgsvarv för min del.

Ikväll skall det i alla fall bli bio: Män som hatar kvinnor.

Kommentarer:
Hälsningar från : Vaniljis

Var bion ok? Måste pallra mig iväg och se den... ;)

Kram

Hälsningar från : ullisar

halloj? vart du tog din kos nu igen? inte paris redan väl :)

2009-03-29 @ 15:48:58
URL: http://akirllu.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits