solen sken på mig....

.... igår när jag var ute sprang det blev väl c:a 9 kilometer. Det kändes bra efteråt om än litet trött i benen men det ska man väl vara. Idag känns det utmärkt. Det gick en aning fortare än föregående vecka. Mest för att maken var med och skötte farthållningen.

Sen var det trevlig middag hos den gamla väninnan i Göteborg. Vi har känt varandra i 25 år. Det är otäckt men kul. Otäckt att åren rullar på men kul att hon finns.

Idag är det dags för en liten shoppingtur till Götet. Förhoppningsvis går det snabbt.

Maken är på fotbollscup med sonen och nu hoppas jag att de vinner sin sista match så att de går vidare från gruppen.

Kommentarer:
Hälsningar från : evans

Har ni redan fått snödroppar? Härligt! Här droppar bara vanlig snö... Från himlen, så våren verkar vara långt borta :/ Jag kan ta itu med "visa våren" när jag kommer tillbaka från Stockholm. I fjol började vi vecka 17, tror jag, och det är ju ganska sent för er i södra Sverige.

Hälsningar från : ullrika

tjugofem års vänskap behöver inte vara så "farligt". ni kan ju ha blivit kompisar på dagis :)

2009-03-02 @ 00:43:01
URL: http://akirllu.blogg.se/
Hälsningar från : Helena

Ullrika: Ja så kunde det varit. Men vi blev kompisar som vuxna... 1984.... Då var jag 21.... sen är det bara att räkna!

2009-03-02 @ 20:34:23
URL: http://gutta.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits