ok att jobba ändå

det är det även om det är varmt. Som tur är funkar luftkonditioneringen i på jobbet. Svalt och skönt.

Idag har det verkligen varit som en bastu utomhus. Men det är fortfarande härligt tycker jag.

Efter jobbet ordnade jag en mycket mysig picknickkorg till mig och maken och så tog vi bilen till stranden. Badade. Satt och tittade på folk. Åt den medhavda matsäcken.

Sen åkte vi hem. Såg till att bunkra upp så att vi kunde fixa god mat även i morgon. För ovanstående kräver repris.

När vi kom hem kände jag bara att den kom över mig. Lusten att springa. Så det gjorde jag. Begav mig ut och sprang.
Det var verkligen varmt, men helt OK.

Nu är det definitivt dags att sova.

Kommentarer:
Hälsningar från : Karin

Luftkonditionering? haha...sådant har inte vi på mitt jobb tror jag...Vad skoj att ses på fredag, då ska vi släktmysa!

Hälsningar från : Nina

Luftkonditionering... det vill jag ha på mitt jobb.

2009-06-30 @ 22:35:33
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Hälsningar från : ullrika

åååh! såna här kvällar gäller det att kunna plocka fram i februari...!

2009-07-06 @ 21:46:33
URL: http://ullrika.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits