Det var det....

... nu är skidsäsongen avslutad. Kortvasan gick bra utifrån förutsättningarna. Dvs att jag trots idogt tränande inte är så stark i överkorppen och inte har världens bästa teknik. Men jag orkade bra. Det kändes mycket bättre än förra året. Jag hade bra fäste men eftersom spåren blev lösa efter fem centimeters nysnö så blev inte glidet så bra.

Trots detta en bättre tid än förra året.

Nu är det nästa utmaning som står för dörren. Göteborgsvarvet.

Det fina vädret idag lockade mig att ta på skorna och ge mig ut på en runda. Det so är bra när det är sjöslask är att man blir tvungen att välja nya vägar. Så det blev en runda på nära nio kilometer. Skönt var det och jag höll inte så högt tempo.
Det är såna här dar som det är kul att springa. Solen sken. Svalt och skönt och glada människor ute.

Så det skall nog går bra fram i mmaj!

Kommentarer:
Hälsningar från : olsson

Gtattis

för med bättre tid än förra året trots alla ursäkter:)

Håller inte med att det skulle vara "Lockande"att springa idag ,men vädret var kanon så en lång prommenad blev det.

2009-02-22 @ 19:14:54

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits