månadsavslutning

i promenadklubben. Kan det bli bättre? Alla kalorier som man eventuellt blivit av med kommer tillbaka i ett nafs!

En av väninnorna drog igång gemensamma promenader tre gånger i veckan. Kul initiativ. Annars brukar vi i vårat tjejgäng mest ägna oss åt att ordna fester med olika teman typ
denna. Men vi har väl mognat till oss (?) så nu kör vi regelbundna promenader!

Men under en av promenaderna kom vi på att vi nog borde ha lite återkommande månadsavslutningar som uppmuntran till oss själva! GÅ ut på lokal och äta godmat! Sagt och gjort. Så snart detta mailats ut i gänget blev vi genast  betydligt fler nästa promenad.

Så efter en rask, betydligt kortare promenad, parkerade vi oss på Momenti Liberi Trattoria. Enligt min mening en av de bättre restaurangerna i vår lilla stad. Trevlig miljö och bra service. Och vi blev inte besvikna idag heller. Å andra sidan har vi det roligt var vi än hamnar. Men god mat gör det hela än bättre.

Så nu gäller det bara att hänga på promenaderna så får vi se var vi hamnar i slutet av oktober.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Promenadklubb lät som en trevlid idé.



Visst är det jobbigt med sjuka djur...ibland önskar jag att dom kunde prata...

Hälsningar från : anneli

Ha, ha, ha, du det var sanering av ett stycke hus, då förstår du hur ofta det händer....ibland är det bara heeeeeelt nödvändigt. Vilken härlig promenadklubb! Ska höra mig för med "syjuntan" genast!

2008-09-30 @ 22:24:54
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Hälsningar från : Helena till Anneli

Ja ni verkar ju ha lite samma intressen som vår klubb har jag förstått!

2008-09-30 @ 22:42:36
URL: http://gutta.blogg.se/
Hälsningar från : olsson

Tack för i går,jätte mysigt.

Mognat??längtar efter nästa tema fest:)





2008-10-01 @ 21:17:51

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits