spann loss

långfredagen minns jag från när jag var liten som en väldigt trist dag, även om det inte var som de berättelser man hört från äldre generationer - sitta stilla hela dagen osv.

Här har vi ätit en god frukost och sen vart iväg på spinning. Det kändes som en bra start på dagen.

Sushin igår blev ganska god. Nästa gång ska vi börja lite tidigare för riset behöver lite mer tid med blötläggningar och sånt. Det blev också lite väl sött tyckte vi så nästa gång blir det mer vinäger och mindre socker. Men kul var det. Dottern tog kort med sin snobbkamera så ni får vänta lite på bild. Men det var kul att göra så det blir säkert fler gånger.

Kommentarer:
Hälsningar från : Paula

Oh, jag skulle så gärna prova göra egen sushi. Men mannen, nä, där går gränsen! Så jag brukar handla färdig ibland när jag är ensam hemma.
Ha en fortsatt fin påsk, visst var långfredagen trist förr i världen, nu gör vi precis allt vi vill!

Hälsningar från : Helena till Paula

Fast igår när vi gjorde sushi så använde vi crabstick, rökt lax och tigerräkor. Så det blev vinte så mycket rå fisk. Det kanske kan passa maken?

2008-03-21 @ 23:22:03
URL: http://gutta.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits