träning och den första semesterveckan

Jag och maken ägnar ju oss en del åt träning . Det kan va kul att se hur vi får ihop det under våra semesterveckor,

Här följer alltså en sammanfattning  av den första delen av semestern:

Lördagen den 5/7:
Stryketräning + därpå följande tre km på bandet.
(därefter var det släktträff i Trollhättan)

Söndag den 6/7
Jag och dottern var på IKEA (det är faktiskt rätt jobbigt också)

Måndag den 7/7
Styrketräning  och inget spring sen eftersom vi skulle till Götet och sen till min mor på kalas.

Tisdag 8/7
På brädgården för att spana på golv. Som maken senare i veckan skulle lägga.

Onsdag 9/7
Styrketräning och två km på bandet
Maken lade golv

Torsdag 10/7
Var jag ute och sprang en runda, knappt fem km.

Fredag 11/7
Var maken på activio. Inte jag.
Listerna, inköpta men inte på plats.
Bastu- och grillkväll

Lördag 12/7
Efter att ha haft bastukväll och väntande filmkväll så kaändes det rätt bra att
springa knappa milen i relativt OK tempo. (c:a 75 - 85% av maxpulsen)
Listerna saknas fortfarande
Filmkväll

Söndag 13/7
Styrketräning + spinning. Litet överambitiöst kanske men nu känns det rätt bra.
Listerna inte på plats
That´s it!


Kommentarer:
Hälsningar från : Mia

Åh käre min gud....det jag max hade klarat av där är nog kalasen.... ;-)

Hälsningar från : Anonym

Ska ni inte vila lite oxå?

2008-07-14 @ 12:38:47
URL: http://ergodubito.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits