hallå där

nu börjar jag känna igen mig själv. Jag har kommit igång med träningen efter några veckors down-period.

Målet är att hinna med tre pass i veckan. Blir det nåt mer så är det bonus. Och det brukar funka. Men den senaste perioden har det varit lite ojämnt om man säger.

Men nu är jag tillbaka på banan.

I söndags var jag och maken och körde ett styrkepass och sen sprang jag 6 kilometer.

På tisdagen var det dags för spinning. Och igår lördag var det löpningsdags igen. Jag sprang 7 kilometer. Varav 5.5 var ett intervallpass. Rätt kul med lite omväxling. Sen lite styrketräning på det.

Idag Core + spinning. Nu är det iofs ny vecka.

Rent utvärderingsmässigt har det kanske varit lite ojämnt men definitivt bättre än tidigare i månaden.

Och nu är det inte långt till jul! Lata dagar med ledigt. Lite julfirande kan man väl alltid klämma in emellanåt!

Kommentarer:
Hälsningar från : Karin

Jag blir inspirerad av dig moster!!! Min träning är ju som en berg och dalbana...tänker nya tag efter nyår, hehe...men med tanke på dig hurtbulle kanske det får bli innan...

Hälsningar från : lillasyster

ja, du är ju duktig... jag får nog komma igång om jag ska hinna/orka med i fjällen!!!!!!

2008-12-17 @ 15:47:19
Hälsningar från : Alexandra

Skönt att komma i fas igen!

2008-12-19 @ 15:12:21
URL: http://nattfari.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits