söndagsförmiddag

det är inte ofta som jag är uppe och har ätit frukost redan kvartöver tio en söndag. Jag har också sorterat veckans tvätt och konstaterat att det behövs tas ett litet tag med dammsugaren. Lugnt och fint mao. Läget under kontroll.

Igår var jag helt uttröttad redan vi niotiden på kvällen. Det tar på krafterna att gå med barnen på Allum. Den 15-årige sonen skulle hitta ett par sneakers. Det var anldningen till att vi åkte.

Men hittade han nåt? Nej. Han var störtsur. Ett åtta-pack strumpor var det enda han fick med sig.

Jag köpte däremot dessa:


Klassiska och snygga! Från Vagabond.

Dottern hittade ett par boots som hon var nöjd med.

Idag stundar lugn och ro mellan tvätt och dammsugning. Samt ett barnuppfostrande samtal.

Ps. Som ni märker har bloggen från att först ha varit en allmän livsblogg, sen varit  en "tyckarblogg" i två dar, nu  övergått till modeblogg!

O tempora o mores!


Kommentarer:
Hälsningar från : Lena

Vilka snygga skor du köpte. Skulle också vilja ha något liknande.

Har du också tonåringar hemma??

Min dotter är 15 år och kan vara ett riktigt tonårsmonster.

//Lena

Hälsningar från : Inga M

Ungefär såna här skor har jag hela vintern. Och har haft i flera år. Fördelen är att de är så smala att de går att ha innanför byxorna! Det är jättebra! Och så funkar de både ute och inne.

2009-09-21 @ 21:44:29
URL: http://inga.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits