ibland saknar jag att blogga

...kommer ihåg när jag satt och knåpade med att få till den så den blev lite personlig. Det var kul. Men man glömmer ju så fort. Alla käcka sidor jag hade hittat för att få tipps försvann i en datakrasch.

Nu är jag glad att jag kan ändra tiden på den söta klockan.....

Nu känns det som om sommaren är slut. Men ännu har jag inte tagit på mig långbyxor. Sen är ju frågan om det beror på att jag egentligen inte vill veta vilka spår all god mat och god dryck har satt.....

Det har blivit lite si och så med träningen under den sista tiden. Nu är jag lite småhängig och då kan man ju inte träna....

Nu ska jag gå på en bloggrunda!!

Kommentarer:
Hälsningar från : Lajsan

Men hej!! Så länge sedan! Kul att "se" dig igen!!

Hälsningar från : Karin

Men välkommen tillbaka, varit en lång tystnad ju!

2009-09-09 @ 08:56:05
URL: http://karinrosa.blogg.se/
Hälsningar från : ullisar

tjohej vad jag saknat dig! är du tillbaka på riktigt nu? leta lite så hittar du säkert vad du söker igen. google is da shit, som dom säger :)



krams!

2009-09-10 @ 00:25:18
URL: http://ullrika.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits