Anders Svenssons hundrade match och det kunde man aldrig trott...

... här har jag blivit en sån opålitlig bloggare och skriver bara då och då. Lite överraskad blev jag att det finns  några tappra själar som inte gett upp. Och som hittade gårdagens inlägg.

Jag måste erkänna att orsaken till att det blivit dåligt med bloggandet beror på Facebook. Länge var jag riktig motståndare till denna företeelse. Begrep mig inte på den osv. Men nu tycker jag att det är kul. Därför har bloggen blivit lidande.

Vilken härlig dag. Solen skiner och det är lite halvvarmt. Hade suttit fint med en aw idag men den tilltänkta väninnan tappade orken. Därför hemma i tid och nu har jag fått ett viktigt uppdrag. Skall inhandla mat till matchen. Det är alltså idag som Anders Svensson spelar sin hundrade match. Kul för honom tycker jag. Här hemma råder det delade meningar om denna Elfsborgsspelare.

Detta beror nog på i huvudsak att han inte spelar i ÖIS eller GAIS vilket är de andra lag som står på listan i vår familj.

Detta var ett extremt pladdrigt inlägg.

Dags att hitta något gott till kvällen.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Ledsen... men man kan inte gå med skiten T-shirt på aw, hade mer än gärna velat träffat dig om inget annat behövt göra det :)


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits