trist

inte vann ÖIS idag heller. Men de förlorade i alla fall inte.

Hela familjen var på fotboll. Mammor gick in gratis, Även dottern lyckades snika sig med i denna kategori. Det var kul att gå på nya Gamla Ullevi, Jättefin fotbollsarena tycker jag.

Sen var ju vädret fantastiskt. Såna här dagar är det en njutning att vara ute. Vi satt i skuggan och det var helt perfekt. Förutom att det inte blev några mål då,

I övirgt har vi firat sonens femtonårsdag. Mormor och morfar var här. Vi myste till det med lite tapas i skuggan av äppleträdet. Sen avslutade vi med jordgubbstårta på altanen. Nu är det snart dags att krypa till kojs. En arbetsvecka ligger framför mig.

I morgon ska jag, maken och framför allt 17-åringen gå på handledarutbildning för övningskörning. Hm lite mysko känsla att hon är så stor att hon får framföra bil.

Kommentarer:
Hälsningar från : evans

Vad bra att mammor fick gå in gratis!



Jo, tiden går fort. Min äldste fyller snart moppe...

Hälsningar från : Inga M

Visst är det en mysko känsla att barnen blir så stora. Jag har fortfarande problem med att åka med när de kör bil! Fjompig morsa alltså.

2009-06-07 @ 11:18:11
URL: http://inga.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits