mitt i natten

nu är denna dag till ända!

Jag är mycket nöjd med mig själv. Sprang runt hela Göteborgsvarvet. Det tog 2 timmar och 11 minuter. Kanske inte den bästa tiden man kan tänka sig. Men jag hade  inte satt upp något tidsmål. Dock hade jag inte varit glad om jag hade gått över 2.15.

Nu sprang jag på ett snitt på 6.15 minuter per kilometer. Det var helt OK tycker jag. Jag är lite imponerad av mig själv att jag orkade. Att jag sprang hela tiden. På slutet orkade jag till och med att öka lite... Men ont i benen har jag, det känns att man inte är 25 längre....

Sen har jag varit på trevlig tjejfest. Kan bara konstatera att jag är rätt trött och slite. Kommer förmodligen att sova mycket bra i natt!

Kommentarer:
Hälsningar från : ullisar

det är ju skitbra Helena! grattis! själv hade jag möjligen lyckat släpa mig dryga en mil på den tiden...



hejja! - å hoppas du inte var för uppspelt utan sov gott hela natten!

Hälsningar från : Inga M

Grattis till varvet! Eller hur man säger! Jag kan inte bedöma tider och så, begriper inte det. Men det där med en kilometer på drygt 6 minuter måste jag testa om jag klarar.

2009-05-18 @ 08:35:28
URL: http://inga.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits