känns bra

idag var vi inne i götet och hämtade nummerlappen. Jag var ju lite i valet och kvalet men tyckte ändå att det kändes bra att ha gjort klart detta.

"Vi tar tåget" sa maken..... så min fredaguppladdning består av en god pastarätt och öl. Men det är ju mycket kolhydrater :)

Men nu är vi hemma och jag ska krypa till kojs. Se lite på tv och sova.

Det var btw mycket trevligt i götet. God mat och jag måste säga att även om det inte är en stor stad så är det en annan känsla än i småstaden.

Kommentarer:
Hälsningar från : Vaniljis

LYCKA TILL idag!!! Kram

Hälsningar från : Alexandra

Säjer lycka till även jag!



Kram

2009-05-16 @ 10:23:11
URL: http://nattfari.blogg.se/
Hälsningar från : Margaretha

Men....gud vad imponerad jag blir...Har du kutat runt här i "min" stad idag....

Ganska lagom väder eller hur ?????

Hur gick det då...tog du dig runt???

Kram på dig

Margaretha

2009-05-16 @ 18:55:59
URL: http://catfriend.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits