Härlig lördag

Förra lördagen var det trist och grått och lerigt när vi var och såg på sonen när han spelade fotboll. Idag är det förmodligen fortfarande ganska lerigt MEN solen skiner och det är en väsentlig skillnad.

Idag har vi redan hunnit med en tur till tippen. Det känns alltid så befriande att slänga lite saker. Det verkar det vara ganska många som tycker med tanke på den ständiga trängseln som är där på lördagsförmiddagar.

Nu ska vi gå ut i solen och se på fotboll. Sonen spelar träningsmatch igen. Jag ska nog ta med mig solbrillorna!

Kommentarer:
Hälsningar från : ullisar

går inte att kommentera inlägget ovanför? skriver här istälelt..



alla har tydligen sett den där filmen nu. utom jag... tyckte du den var nåt bra då?

Hälsningar från : ullisar

går inte att kommentera inlägget ovanför? skriver här istället..



alla har tydligen sett den där filmen nu. utom jag... tyckte du den var nåt bra då?

2009-03-25 @ 23:03:20
URL: http://akirllu.blogg.se/
Hälsningar från : Alexandra

Skönt att bli av med skräp, vi slängde massor i somras - så befriande!



Kram!

2009-03-26 @ 15:11:07
URL: http://nattfari.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits