lite irriterad

och ledsen blev jag idag. Hade sedan en tid tillbaka bestämt att jag och en väninna skulle träffas ikväll. Men så hade jag helt glömt detta. Gick hem i hyfsad tid från jobbet. Just nu är det ju en del att göra. Men inte så fruktansvärt mycket ändå. Men det är inte några problem att direkt fylla dagen.

Så hem kom jag. Väl hemma placerade jag mig i hängmattan. Och somnade. Sen var jag ute en stund med hunden och sen in. Slog på datorn och där hittade jag ett mail från vänninan. Hon hade försökt ringa hit under gårdagen men det hade varit upptaget hela tiden. Hmm. Det var väl någon som inte hade lagt på telefonen.

Men nu var det lite sent. Så det får bli efter semestrarna.

Trist för jag hade ju sett fram emot detta. det är nog så att jag behöver semester.

Kommentarer:
Hälsningar från : Vaniljis

Ja, när man glömmer sånt är det dags för semester.

Ha det gött! Kramar


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits