Utmaning

Från Satu kommer denna utmaning

Först reglerna:
Välj ut 4 personer som du vill ska svara, och utmana dem sedan i deras bloggar.
Be dem läsa din, och låt personen som har utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

1. Vilken mat äter du ofta? Allt möjigt faktiskt. Igår åt vi sushi. Idag vet jag eftersom vi ska bort. Men jag har ingen särskild favoriträtt eller någon slags diet som jag håller. Kanske lite förvånande för dem som läser min blogg och därmed vet att jag lägger en hel del tid på att träna.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
En samvetsfråga. Jag är nog lite smålat men kan även hjälpa till när jag ser att det faktiskt behövs. Men jag skuttar inte upp som första man!

3. Var sitter du helst när du bloggar? I hallen där vi har vår bästa dator.

4. Köper du ofta triss? Nästan aldrig. Det händer kanske två gånger per år.

5. Vilken land eller stad har varit din bästa semester? Absolut resan till Thailand vintern 2006.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på? Det vet jag inte, ser inte så mycket på tv. CSI går väl på femman??

7. Vilket är ditt favoritvin:  Gillar rött vin. Gärrna Riojaviner.

Och nu kommer jag till den delen när man ska utmana fyra andra. Jag skiter i det!!  Man måste vara lite Wild and crazy ibland. Och inte alltid vara så lydig!

Om ni vill svara på frågorna så känn er fria!





Kommentarer:
Hälsningar från : S@tu

Det är väl just när man tränar så mycket, som du verkar göra, som man faktiskt kan äta det mesta med gott samvete :-)

Hälsningar från : ullrika

rioja is mums. fast nu har jag nästan övergett de röda till förmån för torra riesling eller möjligen trendigt smöriga chardonnay (ironi). dricker ju så himla sällan numera å blir så jämrans kass dan efter efter en ynkaste glas. blä.

2008-09-21 @ 16:42:56
URL: http://akirllu.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits