himmel och pannkaka...

pannkakor skulle sonen göra. Det ledde till ett smärre sammanbrott. Stekpannan, smeten och sonen samarbetade inte.

Efter ingripande från mig och ett byte till den klassiska gjutjärnspannan blev det goda pannkakor som serverades med båbärssylt och äpplemos. Gott värre.

Annars har det varit en vanlig arbetsdag.

En av väninnorna har dragit igång gemensam promenad tre kvällar i veckan. Det är riktigt trevligt.

Så det blev en snabb promenad. Nyttigt både för kropp och själ.

Och på detta sonens pannkakor. Sen CSI. Kan en kväll bli bättre?

Kommentarer:
Hälsningar från : Lena

Godmorgon!Det där med promenad 3gånger i veckan.borde jag oxå försöka med.Ha det fint,kram lena.

Hälsningar från : olsson

Promenaden gav energi,städade hallen när jag kom hem:)

2008-09-23 @ 22:45:28
Hälsningar från : ullrika

oj vad duktig du hela tiden är!



och du, vad kommer efter CSI ;)

2008-09-25 @ 02:28:13
URL: http://akirllu.blogg.se/
Hälsningar från : Alex

Låter superbra!

Mina arbetskamrater har också dragit igång gå-pass tre dagar i veckan, jag funderar på att hänga på. Tycker om raska promenader.

2008-09-25 @ 20:31:01
URL: http://nattfari.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits