ja det fick jag

träningsvärk alltså. Men det är som ett kvitto på att man faktiskt har gjort något.

Idag var jag och tittade på en cykel. Lade, eller kanse man säger ställde, undan en treväxlad röd Crescent. Kände att jag behövde diskutera köpet med maken först. Dev var lite dyrare än den jag tittade på en annan dag. Men så var det vavgenerator på den vilket är väldigt bra med tanke på alla nitiska poliser som finns i vår stad och gärna bötfäller för bristande belysning.

Vi får se i morgon.

Kommentarer:
Hälsningar från : Ulla

Jag fick en cykel i 40 års present förra året och jag älskar den. En röd "tant"cykel.

Hälsningar från : Inga M

Jag köpte ju cykel i somras. Testade först en treväxlad men det var för dåligt för våra backar. Bytte till en sjuväxlad, den funkar bra. Jag gillar också min tantmodell.

2008-09-18 @ 03:55:43
URL: http://inga.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits