ha ha säger jag

spamkommentarer är ju så trist. Tycker det blir mer och mer. Men de är onekligen lite underhållande att läsa ibland...

Vad sägs om denna?

"Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you."


Hahaha säger jag!!!

Kommentarer:
Hälsningar från : Karin

Du är inte bara en världräddare på jobbet men på din fritid lär du Cisco att prata engelska i din svenska blogg, helt fantastiskt moster!Du gör verkligen en skillnad i den här elaka världen =)

Hälsningar från : Nina

De är inte kloka i sina kommentarer. Jag brukar också få dessa knäppgökar som har lärt sig engelska, som har tappat bort sin (eller min) mailadress ?!?! och diverse annat.

2008-09-15 @ 21:39:28
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Hälsningar från : ullrika

det blir nog inget jobb i US för Cisco gissar jag...

2008-09-15 @ 21:49:23
URL: http://akirllu.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits