aktuellt läge på familjefronten

Absolut mest framträdande just nu är hunden. Den stackaren har återigen begåvats med tratt. Hans ben visade sig vara infekterat och det hade blivit en böld som var tvungen att tömmas och jag vte inte allt. Dyrt blev det och hunden går runt och stöter i överallt. Har dränage i benet som om allt går väl ska tas bort om fyra dar. Till dess är det tratt på. Han är verkligen olycklig. Han ser dessutom kul ut. Som hon sa veterinären:"Hans kräl ville inte smarbeta. Så vi var tvunga att sticka i alla ben. Utom det som skulle orereras då" . Med påförld att han gula förband runt tre ben och på det fjärde då dränage.

Dottern verkar trivas bra med skolan förutom att vissa ämnen inte riktigt innebär att hon jublar.

Sonens näsa har nu varit opererad i två veckor. Den ser fortfarande rak ut. Han kan nog hinna med en eller två matcher innan säsongen är slut.

Maken är ännu inte hemma från jobbet och jag kom precis hem. Just nu är det mycket att göra.

Funderar just nu skarpt på att ta mig ner till gymmet.


Kommentarer:
Hälsningar från : Helena

Ja, gå med tratt är inte populärt. Fastnar gör de överallt också. Här målas det lister för fullt.

Ha en god kväll.

Hälsningar från : Karin

Stackars lille Oliver =) Hoppas han kryar på sig!!!

2008-09-15 @ 21:20:57
URL: http://karinrosa.blogg.se/
Hälsningar från : anneli

Nämen vovsegull....man kan ju se sig själv med tratt, hur roligt skulle det va'????? Du jag kan inte låta bli att gapskratta vid blotta tanken :D Gött att dotter och son är på gång på varsitt håll så att säga. Hoppas du fick lite vila idag iallafall...kanske på gymmet?

2008-09-15 @ 21:52:58
URL: http://nygamlajag.blogg.se/
Hälsningar från : Paula

Stackars jycke då! Det finns inget ynkligare än en hund med tratt...

Hoppas det ger med sig med dränaget.

Och så är det väl redan dags att önska trevlig helg!

2008-09-18 @ 15:48:34
URL: http://paulaz.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits