"nya" facebook

detta måste verkligen betraktas som veckans i-landsproblem. Enligt aftonbladet protesterar miljontals mot layouten i nya facebook.

För egen del är jag ingen fanatisk facebookanvändare. Skillnaden mellan den nya och den gamla har jag ingen direkt uppfattning om.
Och egentligen så tycker jag att hela facebookkonceptet är ganska obegripligt.  Har alltid tyckt att det är allmänt rörigt. Med lite mer intresse så kanske jag hade jag kanske satt mig in i denna "svåra" problematik ......

Däremot kan jag konstatera att förändringar för det mesta är svåra att genomföra.

Men det är alltid bra med klockren i-landsproblematik där vi alla kan få tycka och förundras!

Kommentarer:
Hälsningar från : Misen

Ja, det är verkligen ett I-lands-problem... Åh andra sidan, varför förändra och göra något sämre? Det händer om och om igen på webbsidor tyvärr, ska man ändra får man ju göra det lättare för folk att hitta... Ja, ja...

Hälsningar från : S@tu

Absolut ett I-landsproblem :-) Jag själv är väldigt ny på facebookfronten, vilket innebär att jag aldrig ens har sett hur gamla facebook såg ut :-)

2008-10-05 @ 22:31:36
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Hälsningar från : Alex

Jag har aldrig riktigt fastnat för facebook, tycker också att det känns lite rörigt.

2008-10-06 @ 18:06:28
URL: http://nattfari.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits