lång dags färd mot natt

skulle man kunna kalla denna dag. För i natt sov jag inge vidare. Vaknade fram på småtimmarna av att jag hade ont i nacken. Får det ibland och det är inte kul.

Sen har jag jobbat som en blå hela dagen. Kom hem alldeles för sent. Som tur var hade min rare make ordnat med kvällsmat. Så det var i princip bara att sätta sig vid dukat bord. Man ska ha tur ibland.

Nu ska jag få 14-åringen i säng så att han inte försover sig i morgon igen. Han börjar vid 10 på tisdagar. Har alltså sovmorgon. Men förra veckan lyckades han med konststycket att komma till skolan klockan kvart över elva. Han hade iofs vaknat men somnat om. Och drömde så härligt om att han var i Spanien och badade så han ville inte vakna igen......

När jag pratade med hans mentor häromdagen skrattade hon gott åt detta. Han har en del kapital att ta av där som tur är.

Kommentarer:
Hälsningar från : Sus i dus i desperat träning!

Ja det är kanonbra pass och det är både kondis och styrka och smidighet!



Prova du kommer inte att ångra dig!



Hade du bloggkoll på mig i den andra bloggen måste du göra om det nu i den nya!



Kram Sus

Hälsningar från : Vaniljis

Ja, ibland är det svårt att få upp de små liven.. ;)

Ha en underbar dag! Kram

2008-10-21 @ 04:52:33
URL: http://vaniljis.blogg.se/
Hälsningar från : Mia

Mmm, kommer fortfarande ihåg hur det var... L

Och kan i sanningens namn säga, att nu är man lite bortskämd som bara behöver bry sig om sig själv på morronen...!

2008-10-21 @ 06:43:46
URL: http://matmia.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits