har jag tagit mig vatten över huvudet?

efter en lugn och riktigt skön lördag så ser vi nu fram emot både finalspel och slutspel i fotbollscupen. Sonen är fokuserad.
Jag har varit på gymmet på ett spinningpass.
Vi har ätit god middag. Thaimat. Önskat av barnen. 
Sen har jag och maken slappat framför tv:n. Det är avkoppling på hög nivå.

Imorgon är det mer på programmet. Förutom tidigare sagda fotbollscup kommer goda vänner från Vänersborg. De ska följa med och se på fotbollen. Sen blir det middag. Lammstek med tomatsalsa och nån slags reducerad balsamvinägerhistoria. Därtill kommer det att serveras klyftpotatis. Kvällen avslutas med en ljusvandring. Det är sista dagen.

Vad var det nu med vatten över huvudet? Jo häromdagen skickade maken ett SMS. "Ska vi anmäla oss till Göteborgsvarvet?" undrade han "OK" skickade jag tillbaka.

Bara så där. Så enkelt kan det vara. Men nu har jag kommit på att det även ska genomföras. Målsättningen kommer att vara att springades ta sig runt. Detta lär det finnas anledning att återkomma till. Men det känns rätt.

Först så skall jag i alla fall satsa på att köra



Det gjorde vi förra året och det var kul. Tre mil mellan Oxberg och Mora. Jag gillar att ha nåt mål att träna för framför mig.

Kommentarer:
Hälsningar från : Alexandra

Måste vara så skönt att träna, själv kommer jag aldrig till skott. Visserligen rör jag mig mycket i jobbet, men det räcker ju inte.



Kram!

Hälsningar från : ejmis

Önskar jag kunde vara lika fokuserad som du när det gäller träning...

2008-11-02 @ 09:44:38
URL: http://ejmis.blogg.se/
Hälsningar från : ullrika

kanske inte vatten över huvet, men garanterat skavsår :)

2008-11-02 @ 10:47:03
Hälsningar från : Mia

Lycka till, när det gäller! Jag får bara lite ont i fötterna när jag tänker på det ;-)

2008-11-02 @ 19:32:31
URL: http://matmia.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits