han höll nästan nollan

sonen alltså, under  hela cupen höll han nollan ända fram till finalen i Kycklingcupen i P14.
I denna känsloladdade match släppte han till slut in ett mål. I en frisparkssituation där muren var förvirrad och frisparksläggaren oerhör målinriktad.

MEN det var det enda målet han släppte in, sonen. Han gjorde flera snygga räddningar.

Sonens lag startade med att göra två rätt snabba mål. Reduceringen vid ovan nämnda situation skedde när det var 7 minuter kvar. Sen var det otäckt spännande.

Det höll ända fram och de vann.

Kul tyckte vi föräldrar och killarna i laget var förstås jättenöjda och glada.

Kommentarer:
Hälsningar från : Ulla

Imponerad! Det har man förstått att det är stort att kunna hålla en nolla. Jag kommer ihåg när sonen spelade basket. Jag har inga nerver alls, så när han spelade match, så sprang jag ut och in i hallarna. Det var alltid så himla spännande. Ha en skön dag!

Hälsningar från : Mia

Grattis!!!! L

2008-11-03 @ 17:12:57
URL: http://matmia.blogg.se/
Hälsningar från : ullrika

grattis till dom!



en spännande upplösning låter det som. å det är alltid dom bästaste matcherna som avgörs på slutminuten.

2008-11-03 @ 21:39:33
URL: http://akirllu.blogg.se/
Hälsningar från : evans

Grattis till sonen och bra jobbat!

2008-11-04 @ 08:56:02
URL: http://evans.blogg.se/
Hälsningar från : olsson

Va kul att de vann, gratta.

1974 va priset en kycling som B vann:)

Hoppas de fick något bättre.



2008-11-04 @ 22:46:43

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits