vilket bakslag

gissar att ungefär 75 % av alla inlägg som skrivs från Västsverige idag handlar om vädret. Fy jag trodde jag hallucinerade i morse när jag vaknade. VInklade upp persiennen. Och vad ser jag ingenting. Allt är vitt. Trist.

Och jag som skulle ut och springa igen. Skulle ju inte springa på bandet mer i vår. Så det blev ett corepass med fem kilometer på löpbandet efteråt.

Nu har jag set på CSI. Det är ett av de få program jag inte brukar missa.

Sen har våra fantastiska reseordnare fixat till så att vi kan komma fram och tillbaka till Skagen i sommar. Det är service.

Vi har inte lyckats få ordning på vad vi ska göra i sommar men nu har jag i alla fall en tripp till grannlandet att se fram emot. Dessutom med härligt sällskap. Undrar om jag ska lägga in en semesterdag efter den helgen....

Nej dags att betala och sen sova.

Kommentarer:
Hälsningar från : Ulla

Min kära make gav sig ut i snön igår och hem kom han med alla ben i behåll. Som tur var. Vi är ett gäng tjejer som åker till Skagen över Kristihimmel. Skagen är ett fantastiskt ställe!

Hälsningar från : Mia

Göra i sommar? Inga problem här inte... ;-)

2008-03-18 @ 10:15:00
URL: http://www.matmia.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits