Oh shit

nu är det denna helveteshelg igen. Jag som redan är vårtrött skall dessutom bli berövad en av dygnets timmar, en som jag faktiskt hade behövt. Veckan som kommer blir bara så jobbig . Varje morgon kommer att kännas som en stor prövning. När det precis hade blivit ljust och fint så backar man tillbaka.

Även om vi nu får ljusare kvällar så förstår jag ändå inte vad jag har för glädje av sommartiden.

Suck.

Detta har för övrigt varit en rätt seg dag. Som började med tidig uppgång för hela familjen. Sonen skulle på DM i innebandy och resterande delar av familjen skulle göra ett dagsverke på ett företag. Vi har klistrat etiketter i fem timmar.... Det är dotterns skolklass som samlar in pengar till skolresan. Ja och hon kund klistra trots genomborat finger.

Trist TV på kvällen.

Nu ska jag släpa ut hunden och sen krypa till kojs. Får väl försöka sova i början av nattten för att kompensera förlusten av timmen.

Så godnatt! Det enda spännande denna helg är väl hur blogg.se lyckas med plattformsbytet.

Kommentarer:
Hälsningar från : Vaniljis

Läste vad din dotter gjorde. Blev lite full i skratt. Min dotter drog igenom en gaffel rakt i det tjocka precis under tummen en gång. Men då var det jag som drog ur den. Som tur var blev det aldrig infekterat. Barn....
Hoppas du återhämtat dig efter timmen som du förlorat.. ;) Kram

Hälsningar från : Eva

Jodå, det tar ett tag innan man vänjer sig vid sommartiden. Och innan man kommit ihåg att ställa om alla klockorna...
Ha en bra dag!

2008-04-01 @ 11:57:07
URL: http://suntliv2.blogg.se
Hälsningar från : Inga Magnusson

Tji plattformsbyte, vad nu det är för nåt!

Men bloggarna är kvar i alla fall!

2008-04-01 @ 15:23:34
URL: http://inga.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits