bortskämd?

imorgon hade jag inget inbokat så jag bestämde mig för en kort arbetsvecka. Tre dagar är inte så dumt. Så kanske man borde ha det lite oftare....

På något konstigt sätt ställer jag in mig på att jobba tre dagar.... så nu är jag urtrött. Borde jag inte vara efter tre dagars arbete.... tur att det snart är sommar, det är då som man kan ladda batterierna.

Idag har jag varit i Göteborg med dottern. Jag skulle göra ett ärende så hon följde med mig och väntade. Det är trevligt att gå på stan med henne. Åt en sen lunch. Jag kände mig verkligen helt färdig och var väl inte världens roligaste sällskap. Men hon verkade glad och nöjd i alla fall.

Men någon shopping att tala om blev det inte. Jag köpte ett par leggings och dottern hittade ingenting. På vägen hem åkte vi av till Allum. Och där hittade hon i alla fall en vit söt klänning som hon kan ha på skolavslutningen.

(Lång paus)

Efter att jag skrivit ovanstående brakade det loss och jag har inte varit hemma på hela kvällen. Återkommer med skälet till detta i morgon. Nu ska jag krypa till kojs.

Kommentarer:
Hälsningar från : Mia

Jag hoppas att du får en fin fredag, i alla fall... :-)

Hälsningar från : Satu

Oj vad jag blev nyfiken nu :-|

2008-03-28 @ 07:33:25
URL: http://mammasatu.blogg.se
Hälsningar från : Eva

Hejsan hejsan! Kul att se att din sida är sig lik! Har varit borta från bloggvärlden ett tag, men nu är jag tillbaka igen :-)

Hmm... undrar vad det var som "brakade loss"... men jag får väl somna nyfiken :-)

2008-03-28 @ 19:31:05
URL: http://suntliv2.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits