puh

...nu är det dags igen. Den "stora" datorn krånglar. Den bärbara är så seg. M.a.o. blir det dåligt med inläggen just nu.

Men idag har det i alla fall varit den första riktiga semesterdagen. Känns riktigt skönt. Men jag känner att jag inte är riktigt nere i varv. Lite småstressad och stingslig.

Sen undrar jag.... Var är solen? Snälla kom tillbaka. Jag vill vara varm och småsvettig. Sova lite halvkasst på grund av att det för varmt i sovrummet.. Varför klagar människor på värmen? Allt är ju så mycket lättare när det är fint väder.

Kommentarer:
Hälsningar från : Margaretha

Hej, nu har jag kommit hem efter två veckor i Cannes.Håller på att uppdatera mi på alla bloggar och jisses va mycket som har hänt....

Har varit varm och svettig och sovit kasst i två veckor så det är faktiskt lite skönt all "frysa" lite hur knäppt det nu kan låta.....men jag vill oxå ha tillbaka solen.

Hoppas att du får en finfin semester.

Kram

Margaretha

Hälsningar från : Alex

Jag längtar oxå efter solen...gillar när det är varmt, för min del får det gärna vara 35 grader. Har alltid varit frusen av mig och är helt klart klimatmässigt född i fel världsdel...;)

2008-07-08 @ 14:15:39
URL: http://nattfari.blogg.se/
Hälsningar från : Mia

Vänta du, det kommer snart sol till dig!

2008-07-08 @ 22:13:58
URL: http://matmia.blogg.se/
Hälsningar från : anneli

Välkommen till semestertiden! idag skiner solen härligt - nu blir det några sköna dagar igen hoppas vi!

2008-07-09 @ 08:54:36
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits