veckans i-landsproblem

hade det varit onsdag igår hade jag tagit upp frågan om att få bada med bara bröst om man är tjej som veckans i-landsproblem. Det var i alla fall vad min femtonåring tyckte att det var när hon hördes talas om detta. Men idag onsdag så känns det som om det är lite passé.

Istället tar jag upp något jag beskrivit i ett tidigare inlägg: nämligen vilka problem det är att skriva på den bärbara datorn när det stationära är sönder. Det mina vänner är ett verkligt i-landsproblem.

En annan variant på samma tema är frågan som någon ställde sig på jobbet och det var om man skulle eller inte skulle köpa sig en bärbar dator till. Den befintliga bärbara datorn som fanns i hemmet var på väg att följa med ett utflyttande barn..... och den stationära var ju... just så stationär.... det gick ju inte att sitta i soffan med den...

Kommentarer:
Hälsningar från : Ulla

Önskar dig en härlig torsdag!

2008-01-10 @ 06:34:22
Hälsningar från : Mia

Guud vilket jobbigt beslut att ta...säger en som inte har EN bärbar ens en gång! ;-)

Hälsningar från : Alex

Ett i-landsproblem till: vi har bara en endaste dator ... *ler*

2008-01-10 @ 17:47:24
URL: http://nattfari.blogg.se
Hälsningar från : Helena till Mia och Alex

jag gillade nog Alex formulering av i-landsproblemet bättre. Vi har bara en dator...

2008-01-10 @ 22:32:38
URL: http://gutta.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits