vad skönt

hemma igen efter nyårsfirande. Det var första gången som vi firade utan barnen. Det var lite tråkigt tyckte jag. Båda två hade sett till att hitta på något annat. Men eftersom de var med i andra kompisars familjer så var inte så att jag behövde vara orolig. Men lite vemodigt var det att vis 12-steget ringa och önska dem gott nytt år.

Nyårsaftonen förflöt bra för övrigt. Vi var ett gäng på 15 personer i varierande ålder. Dels min syster och svåger som vi firat med sedan hur många år som helst tillbaka. Sen var det ett par som vi just bara träffar på nyår och till detta några till som jag inte kände sen tidigare. Vi hade jättekul. Åt gott, sjöng karaoke och dansade. Nåja karaoken var väl sisådär i ärlighetens namn, det var så svåra låtar och orden kom så fort.....

Nu ska vi fördriva resten av nyårsdagen. Denna så sega och trötta dag. Imorgon är det arbete som gäller. Skönt med lite vanlig vardag igen. För säkerhets skull tar jag ledigt en eller eventuellt två dar denna vecka ändå.

Kommentarer:
Hälsningar från : Scaniatjejen

Kul att höra att nyårsafton var lyckad, trots det ovana att fira utan barnen.:-) Vackra bilder i inlägget nedan! God fortsättning till dig också!

Hälsningar från : Mia

Ha nu en riktigt god fortsättning på detta året också! :-)

2008-01-01 @ 18:24:41
URL: http://www.matmia.blogg.se
Hälsningar från : Åsa

Visst e det skönt när vardagen e tillbax trots ledighet för storhelg..har slappat hela dagen här..men e lite småmör ändå..hoppas ni får en skön kväll där! Kram..

2008-01-01 @ 22:07:57
Hälsningar från : Alex

Jag börjar jobba igen imorgon, jag längtar inte. Har kommit in i en riktigt lugn och skön semesterlunk...:)

2008-01-02 @ 16:25:58
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits