vacker skymning


image246

När vi är ute och går vi som oftast vid sjön. Just här är det så vidunderligt vackert oavsett
vilken årstid det är. Man ser ut över viken och mitt i står det ensamma trädet som är så vackert.
Just nu är det dessutom lite högt vatten vilket gör att det blir än mer fascinerande.

image250

image245

Promenaden fortsätter. Solen är helt klart på väg ner.

image247

Detta är bara fem minuter senare.

Jag tycker mycket bättre om vintern när det är "riktigt" vinter. Fast idag var lite kallt i vinden. Dessutom är jag lite fåfäng så jag "glömmer" alltid mössa. Och det gör inte saken bättre!

Kommentarer:
Hälsningar från : Vaniljis

Vackra bilder. Är det en ö mitt därute eller en bit land?

Hälsningar från : Helena till Vaniljis

Inga öar. Trädet står på land. På nedersta bilden är det mynningen av en å.

2008-01-04 @ 08:55:12
URL: http://gutta.blogg.se
Hälsningar från : Mia

Vilka härligt, vackra vinterbilder! Visst är det så, att man blir gladare av snön och ljuset den ger.

2008-01-04 @ 11:51:34
URL: http://www.matmia.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits