solig söndag

idag när vi vaknade var det märkligt. Ingen blåst, inget regn och det var ljust. Solen sken. Perfekt väder för en söndagspromenad. Det känns verkligen att man har varit mycket inne denna vinter.

Helgen i övrigt har varit ömsom vin och ömsom vatten. Mestadels vin om man säger så. Den enda smolken i glädjebägaren var sonens fotbollscup. Tre förluster. Han var inte glad. Då spelar det inte mycket roll vad jag säger. Han hävdar (och dessvärre har han väl rätt) att jag inte vet vad jag talar om. Så nu har jag bestämt mig för att ändra strategi. Jag kommer inte att kommentera mera.

För övrigt som sagt trevligt med olika släktfolk här. I fredags min familj och igår makens bror. Idag slappar vi och som sagt har varit ute och promenerat.

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Det stämmer nog, ibland i alla fall, att "tala är silver men tiga är guld".

Hälsningar från : Åsa

Hahaha..ibland e det bättre att inte fösöka "trösta" alls.. har haft ganska så skönt väder här idag med..förutom blåsten då. Men den har vi ju alltid! Hoppas på en skön slapp kväll där! Kram..

2008-01-27 @ 18:34:28
Hälsningar från : Alex

Vi har oxå haft härligt väder, men kallt. Det känns konstigt med denna barmark tillsammans med kylan, kan inte riktigt fatta att det är slutet på januari...

2008-01-27 @ 20:50:03
URL: http://nattfari.blogg.se
Hälsningar från : Inga M

Skönt med en fin dag äntligen! Det är inte så ofta nu för tiden, man vill verkligen ta vara på en sådan dag!

2008-01-29 @ 20:53:09
URL: http://inga.blogg.se
Hälsningar från : Ingrid

Så skönt med en lugn och fin söndag. Den här vintern får man verkligen ta vara på de fina stunder som bjuds.
Hoppas att den här helgen också blir fin!
Kram Ingrid

2008-02-01 @ 22:25:37
URL: http://dagbok.stenstugu.com

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits