slaveri?

Emancipate yourself from mental slavery.....  det hjälper med Bob Marley när man städar. Jag är banne mig i princip klar. Ska bara vänta på att golven torkar och sen ska jag hänga upp ny gardin i mitt smutsiga köksfönster. Det är ju ingen som helst idé att putsa fönster, det regnar ju hela tiden. Nej det får vänta till torrare och varmare dagar. Jag har frigjort mig :)

Detta är ju hur härligt som helst. I morgon är det fredag. Städningen klar. Jag känner mig mycket bättre än igår. Det är skönt.
Och sen en hel lång helg med trevligheter. På lördagen kommer goda vänner på en bit mat. Det ska bli kul. Med dem skrattar man mycket. DET kan man behöva.

Kommentarer:
Hälsningar från : Karin

Städar du till Bobban? Haha, det trodde jag icke om dig! jag har också städat, för mina kära mor kommer till mig imorgon för en kort visit, blir nice!Kram kram

Hälsningar från : Alex

Här blir det oxå städning...vi skall försöka få ordning på hemmet som helt slammat igen...inget vidare, men skönt då det är färdigt!

Det låter som om du har en riktigt trevlig helg framför dig!

2008-01-18 @ 16:20:23
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits