glad i hågen....

...öppnade jag pketet med böckerna från Månpocket. Det var i och för sig misstänkt lätt men positiv som jag är tänkte jag att det kanske var ferla försändelser.

Jag trodde att jag skulle få Nesbös "Djävulsstjärnan" och "Rödhake"

Men tji fick jag. de var slutsålda.

Jag fick nöja sig med Denise Minas "Blodsarv".

Denise Mina gillar jag så denna ser jag verkligen fram emot att läsa.

Jag tjänade i alla fall några kronor på detta! Istället för 59 kronor fick jag betala 49. Man får vara glad för det lilla :)

Kommentarer:
Hälsningar från : Vaniljis

Exakt! Men man kan ibland bli barnsligt förtjust över att ha tjänat en tia! Iaf jag.

Skriver ett inlägg om utvecklingen av gymnasiesituationen imorgon. Orkar inte ikväll.. :(

Hälsningar från : Pia

Jag har alla hans böcker, om du vill låna

2008-08-21 @ 22:25:50
Hälsningar från : Helena till Pia

Ja men det låter bra. Har du vägaran förbi någon dag? Eller du kanske i alla fall är i stan.

2008-08-22 @ 18:36:15
Hälsningar från : Pia

Nja...kan du tänka dig åka utanför 70-skylten ? Är kanske ledig i morgon...Ring mig

2008-08-22 @ 22:18:34
Hälsningar från : Vaniljis

Hur har det gått för din lilla gumma då? Verkar allt bra dit hon kom? Hoppas det..

Ha en trevlig helg!

Kram

2008-08-23 @ 06:42:12
URL: http://vaniljis.blogg.se/
Hälsningar från : Mia

Aha! En ny författare för mig, detta måste testas! L

2008-08-23 @ 09:20:07
URL: http://matmia.blogg.se/
Hälsningar från : anneli

ha, ha, ha, jag det kallar jag positivt tänkande! Hoppas du fått en skön stund med boken!

2008-08-23 @ 23:16:46
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits