utmaning

jag har blivit utmanad av Satu:


Tre namn du går under:
- Helena
- Mamma
- Arbetsgivaren (det var min man som sa detta idag vid middagbordet efter en dsikussion där han liknade sig och sonen vid LO)

Tre saker som skrämmer dig:
- Att något hemskt ska hända min familj
- Att gå på sjöis även om den är halvmeterstjock
- Att åka sittlift och fastna

Tre saker du har på dig:
- Piratbirkenstock från Thailand

- Jeans
- Kofta

Tre sanningar:
- Jag hatar att städa
- Jag gillar mycket att träna
- Jag läser deckare

Tre saker jag verkligen vill ha:
- Hälsa
- Lycklig familj
- En varm sommar
 
Tre personer jag utmanar:
Karin
- Eva
- Vaniljis


Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Mina svar finns redan under utmaningar i min blogg =)

Hälsningar från : Åsa

Alltid kul att läsa listor o utmaningar! : )
Ha en skön söndagkväll!
Kram

2008-04-06 @ 19:15:23
Hälsningar från : Karin

Ja, nu vet jag att jag e utmanad och ska ta detta på största allvar moster!

2008-04-07 @ 09:23:17
URL: http://karinrosa.blogg.se
Hälsningar från : Alex

Jag hatar också att gå på sjöis, tycker det är jätteläskigt och jag får för mig att den skall brista, hur tjock den än är!

2008-04-07 @ 18:40:27
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits