söndag och regn och skåpsutrymme

idag var det verkligen så att man undrade lite över hur det skulle bli - vädret alltså.  Och jag undrar fortfarande.

Men efter intagen frukost så fyllde vi en påse med videofilmer och travade iväg med dem till en arbetskamrat. Hennes barn blev glada. Mina barn brydde sig inte särdeles över att jag gav bort deras gamla VHS-filmer. Skönt, nu blev det lite mer plats i skåpen.

Under tiden som jag skriver detta slår mig en tanke. Det är skillnad på hur jag förhåller mig till grejer jämfört med barnen. De är faktiskt relativt osentimentala. För det mesta. Medan jag kan förknippa oerhört mycket med en grej som gör att det blir svårt att göra sig av med den. Så blir den då liggande eller instuvad och tar en massa plats. Både praktiskt och mentalt. Hmm.

Förmodligen skulle jag behöva lite mer av feng shui.

Kommentarer:
Hälsningar från : Åsa.S

Visst är det härligt att få rensat! =)

Hälsningar från : Sus i dus en desperat lyxhustru!

Hallå!

Ja det är ju skönt när man får lite mera plats i skåpen! Jag har också som skulle behöva rensas bort!

Kram Sus

2008-04-27 @ 14:49:34
URL: http://sus68.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits