men då...

här väntade vi och väntade och det blev ju bara världens västgötaklimax. Plattformsbyte och migrering....Tillbaka till ruta ett eller?

Tisdagen har gått och det är tre dagar kvar på arbetsveckan. Går dessa tre dagar lika fort som de två första så är det ju helg snart.

Stress och sommartid sätter sina spår. Det ÄR härligt med ljusakvällar. Men jag blir ju inte trött!!! sen är det segt att vakna och det är mörkt ute. Men det blir väl snart bra med det.

Trevlig avslutning på dagen var att systern ringde och var i stan. En oplanerad fika är alltid trevligt. Nu ska  jag snart sätta igågn och skala potatis. Sonen vill ha tunnbrödsrulle med korv och potatismos. Och det kan man väl fixa till.

För de som undrar så har dottern inte alls ont i fingret längre.

Kommentarer:
Hälsningar från : Satu

Hehehe, man blir alltid positiv av kombinationen ny bil och fint väder ;-)

Hälsningar från : Eva

Ja, visst är det underbart nu när kvällarna blir allt ljusare! Det märks verkligen stor skillnad. Jag har svårt att gå och lägga mig i tid - och lika svårt att sen gå upp :-)

Har märkt att jag gärna fastnar lite i bloggandet, surfar runt och plötsligt har flera timmar runnit iväg. Men, nu ska jag snart logga ut och gå och diska. Ha en skön kväll!

2008-04-01 @ 20:08:40
URL: http://suntliv2.blogg.se
Hälsningar från : ejmis

Visst är det härligt med ljusa kvällar =)

2008-04-01 @ 20:35:19
URL: http://ejmis.blogg.se
Hälsningar från : Titti

Vad skönt att hon inte har ont i sitt finger!

Ni skulle ha tonade rutor som vi på vårt jobb. Det ser alltid grått och mulet ut, så man får en chock när man kommer ut till blå himmer och solsken!

Ha en trevlig kväll!
Kram

2008-04-01 @ 20:57:46
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits