konstig fökylning...

jag vet inte om jag är förkyld eller inte. Har kännt mig allmänt konstig idag men har inte ont ihalsen och den sista halvan av dagen har jag inte heller varit snuvig. Kan det vara över. Så lätt???
Tror inte det bacillerna har nog bara tagit paus.

Annars har dagen varit som den brukar. Jobb. Fruktansvärt stressigt. Ibland kan man verkligen fundera på vad det är man gör. Började strax efter 8 och dagen gick i ett och var inte hemma förran 19.30. Sånt få inte bli en vana.

Vilken miss i planeringen jag har gjort när det gäller vår stackars hund med tratt. Förutom de där knölarna han opererade bort så hade han en vårta på skinkan, eller vad det nu kan heta på en hund. Den glömde jag att säga till om och glömde, det gjorde de på veterinärstationen också.  Så då tänkte jag att den kan de ju lasra bort när vi tar bort styngnen. Jaha sa hon i receptionen. Då skall han ingen frukost ha osv. Va? skall han sövas frågade jag. Ja det kan va så sa hon, åtminstone något lugnande brukar de få. Nej tänkte jag i mit stilla sinne. Inte kan han behöva gå med tratt en vecka till... Nej han får få en paus så vi kan bada honom och så. 125 dagar har vi ju på oss innan det blir ny självriskperiod.

Sen är det där med logistik. När ska man hinna åka upp till veterinärstationen med hunden....  mitt i detta skall de leverera en ny skärm från dataföretaget. OCh jag hoopas verkligen att de kommer när de har sagt. Annars blir det kris. Och när ska man hinna köra sonen till bandyn. Han suckade lite och sa. Jag kan väl cykla då.... Han är mycket tålmodig min son.

Annars var det väldigt skönt att komma hem. Maten stod  på bordet. Sen blev det CSI. Och tvätt förstås. Och nu ska jag snart krypa till kojs.


Kommentarer:
Hälsningar från : eva

Du kanske har det som den här tjejen;)
http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=668740

Hälsningar från : Jag

det var det värsta..... nej huvva det hoppas jag verkligen inte.

2007-09-20 @ 20:59:17

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits