genrep

sorry, bilderna blev för mörka... det var i alla fall vä en väldigt trevlig kväll. En perfekt avslutning på en väldig arbetsfylld vecka. Jag som förevisade hur man kunde ta väldigt roliga panorambilder.... Men när jag tittar på dem nu är alla som skuggor... får försöka utröna om man kan kombinera panorma med lampa.

När vi satt där allihop runt bordet kände jag mig som i en film. Ett gäng vänner samlade, ihoptrummade i all hast för att genomföra ett genrep inför helgens firande av att ytterligare en av våra vänner har fyllt 50 (det blir allt vanligare med dessa 50-årskalas). Men jag tycker att det känns bra. Kvällen var en resa i hur alla känner sig efter en vecka som gått alltför fort och när man plötsligt inser att någon tagit ansvar för att vi tillsammans skall göra nåt kul i morgon. Det fyllde många behov. Vi vill ju att vår gemensamma väninna som har ordnat med kalas skall känna sig firad samtidigt som vi nog alla behövde att bara få lov att  sätta oss ner och slappna av. Fantastiskt skönt. Som sagt, det är tur att några tar mer ansvar än vi andra!

Nu är det som vanligt dags för lite tvätthängning. Imorgon är det lördag. Skönt. Sen fest på kvällen och därefter en hel söndag att vila på. Vila förresten. Vi får väl se hur det blir med detta. Handbollsmatch går av stapeln här hemma och jag ska säga några väl valda ord i pausen. Gissa om jag är smånervös.... I alla fall så är det långt till dess.


Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Ha en trevlig kväll!


Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits