frusen och trött

det är vad jag är just nu. Har varit på "utvecklingsdagar" torsdag och fredag. Sent blev det igår och när jag väl kunde gå och lägga mig så var jag extremt pigg. Jag bara låg där och kunde inte sova. Tur att vi la oss så sent att natten ändå blev förhållandevis kort :)
Annars var det trevligt. Vi har umgåtts, lagat mat och arbetat. Vi har lite ny personal i gruppen så tanken var just det att kombinera lite olika.
Sen när vi var på väg hem ringde dottern..... Hon skulle till götet för att se på Håkan. Ja det är så vi kallar Håkan Hellström hemma hos oss. Kan du komma och hämta oss? bad hon och ja, jag sa nej. Men eftertsom jag är är synnerligen svag mamma så lovade jag henne att hämta henne vi d stationen. Så nu är det bara att hålla sig vaken. Men nu närmar sig klockan 21 och då är det äntligen nåt att se på tv.

Hunden irrar fortfarande runt och dunkar i både det ena och det andra. Natten var hemsk här hemma enligt maken. Så jag kanske ändå inte hade sovit så gott här hemma.

Kommentarer:
Hälsningar från : Badtanten

Hoppas att du får en lugn natt. Sov så gott.

2007-09-07 @ 22:23:55
Hälsningar från : Karin

Dottern din var så fin och lugn och städad!Jag höll koll på henne, hihi!Tur att vi gillar samma musik =)

Hälsningar från : Moster

Men såg du henne??? Du skämtar med mig aprilo!

2007-09-08 @ 00:18:59
Hälsningar från : Pia

Du och jag fick inte följa med i år heller...Det är när barnen närmare sig 30 som man får lova att följa med dem på konsert, du har några år kvar med andra ord ;)

2007-09-08 @ 08:25:24
URL: http://zanahoria.blogg.se
Hälsningar från : eva

Min dotter ska köra upp inom kort...sedan är det paybacktime för alla gånger jag skjussat om hämtat genom åren ;) Någon nytta ska man väl ha av barnen :)

2007-09-08 @ 18:19:48
URL: http://www.insyniettvardagsliv.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits