fast på pedalerna

Ja jag fastnade på pedalerna. Och jag kom loss. Det var banne mej bättre med riktigta skor. Lite mysko känsla dock att så där bara sitta fast. Pratade lite med spinningledaren innan och hon berättade första gången hon hade satt på sig cykelskor och var ute och cyklade, mötte en kompis, glömde att hon satt fast på cykeln, bromsade in,  stannade och vups så låg hon där..... skrapade upp hela sidan... Tur som jag tidigare sagt att spinningscykeln står still och man inte behöver balansera.

Så var denna helgen gången. Den har varit bra. Ny arbetsvecka stundare och det känns helt OK. Men lite kul är kavar ikväll är det dags för "Mord i sinnet".

Jag är extremt nöjd med att jag kommit igång med träningen igen. I morgon ska jag gå på core är planeringen. Vi får väl se om jag får ihop det.

Kommentarer:
Hälsningar från : Badtanten

Visst är man nöjd med sig själv när man väl har kommit igång med träningen. Det är ju en färskvara.

Hälsningar från : Persika

Spelade in Mord i sinnet och lyckades på något fiffigt sätt :) kapa slutet så nu vet jag inte alls hur det slutade. Så snälla, om du har möjlighet att maila en kort resume bara så vore jag enormt tacksam.
Persika

2007-09-04 @ 22:09:08
Hälsningar från : eva

Vad roligt med spinning. Jag var spinninginstruktör för några år sedan, och fler kilo sedan, och fick snabbt upp flåset. Kanske ska börja igen...

2007-09-05 @ 10:24:57
URL: http://www.insyniettvardagsliv.blogg.se
Hälsningar från : Jag

Persika. Har du fått reda på hur det slutade? Jag kan fixa detta men inte förrän på fredag.
Eva: Spinning är ju sånt man orkar med i perioder tycker jag. Men precis som du säger så får man ju upp flåset.

2007-09-05 @ 22:22:38

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits