nyklippt

Jag har vart och klippt mig. Sen åkte jag och köpte mig ett halsband. Jag hade sett det redan på förmiddagen och blev så förtjust.... men behärskade mig... kände mig stolt.... så länge höll det alltså - c:a 7 timmar.
Nu har jag och maken gått en promenad med hunden. Sen åt vi blodpudding. Det är knappt man tror det är sant. Men han var ju så sugen så jag tänkte att man dör ju inte. Och det var OK. Inte som skolans trista degiga skivor.

Jag är mycket stolt över att jag har lyckat med att lägga in ett rosa band på bloggen. Både för att jag kunde och för att det är för en bra sak.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Blodpudding e jätte gott. Försökte få dit det rosa bandet igår men lyckades ej

Hälsningar från : ejmis

Jag gillar också blodpudding =)
Vad härligt att få vara nyklippt, jag måste också beställa en tid snart.

2007-10-03 @ 21:03:48
URL: http://ejmis.blogg.se
Hälsningar från : Jag

Har kanske blivit vuxen då. Sonen visste inte ens vad blodpudding var för nåt men han åt i alla fall

2007-10-03 @ 21:13:56

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits