nacken

är en öm punkt för min del. Jag får väldigt lätt ont i min nacke. I värsta fall så kan jag inte sova och det sänds smärtsignaler ner mot lillfingret. För det mesta går det över av sig själv men det är väldigt jobbit så länge det varar. Med risk för att trigga igång en del av er så är det faktiskt så att när man får igång blodomloppet så blir det bättre. Men nu har jag dessutom en liten känning av halsont. Och de runt om mig som har typ lite olika kontakter säger bara: " Akte dig du kan få hjärtmuskelinflammation" Som om jag inte visste det!!  Ibland har jag uppsökt osteopaten. Han är bra. Men han säger å andra sidan att han inte hittar något "fel". Han tycker att jag har en välbalanserad och anmärkningsfri kropp. Hmmmm.... Ont gör det iaf.

Det är alltså lite pestigt just nu.

Fast å andra sidan.... Jag har haft:
1: En trevlig afton ihop med väninnan igår. Vi återupplevde gamla tider. Kul.
2.: En mycket trevlig aw ihop med "den andra" och maken. När vi cyklade hem konstaterade vi att vi skrattar alltid mycket ihop med "den andra".
3. Det är fredag. En hel lång slapparhelg framför mej
4. och sist men inte minst jag ska bli moster, eller nästan mer jag är moster igen!

Så det finns mycket att glädja sig åt. Och just nu mår jag bra!

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Ont i nacke och axlar är inte kul =(
Hästliniment brukar kunna hjälpa mig lite när nacken är trött och ond.
Ha en bra kväll!

Hälsningar från : Jag

Hästliniment??? Det har jag ju inte hemma, men kanske det kan gå lika bra med tigerbalsam. Det tror jag banne mig att dottern har.

2007-10-12 @ 19:59:52
Hälsningar från : KimJ

Hmm.. CSI Maimi och CSI NY jag tycker de är lika går ju ut på samma sak :P hehe

2007-10-12 @ 20:01:58
URL: http://kimj.blogg.se
Hälsningar från : Pia

Håller med Ejmis, hästliniment är kanon. Du köper den i djuraffären, luktar "huggorm" men effektiv.

2007-10-13 @ 09:36:16
URL: http://zanahoria.blogg.se
Hälsningar från : Anonym

det där ser jag som en kraftig komplimang. tackar :)

pussa!

2007-10-13 @ 16:44:21
Hälsningar från : olsson

Nack ont = stress??

2007-10-13 @ 20:30:29
Hälsningar från : Cajsa

Det är så skönt att läkarna tar en på allvar. *suck*

2007-10-16 @ 08:41:43
URL: http://newme.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits