i väntan på godot

nej inte riktigt utan  snarare i väntan på maken. Han är och utför vardagshandling. Vi har nämligen  fastnat i handlaaltsomoftastträsket. Det innebär många trippar förbi affären. Å andra siadna är jag lite styrkt i all det idag finns bevisning för att storhandling inte är så ekonomiskt. Man får bara slänga en massa hela tiden.
Så snart maken sticker in näsan skall vi ta med den lille hunden ut i kvällssolskenet. Här är det en riktigt vacker höstdag. Man får försöka fånga dagen så mycket det går. Jag ska banne mig ta med kameran så kanske det kan bli lite vackra bilder.

Annars har det varit en helt vanlig arbetsdag. Eller nu hittade jag på litet. Jag har haft en ovanlig arbetsdag men jag är lika trött som vanligt :)

Kommentarer:
Hälsningar från : Åsa

Här har solen lyst hela dagen o det har vart en riktig "vårdag" haha..helt fel på det men.. ; )

Hälsningar från : Jag

här har det varit riktigt höstkallt.

2007-10-18 @ 18:19:09
Hälsningar från : Alex

Vi har bestämt oss för att inte handla förräns allt i skåpen är slut...det är segt att äta tonfisk när man är sugen på lax. ;)

2007-10-19 @ 19:46:53
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits