Godnatt

En bra tisdag. Inatt sov jag uselt men har ändå varit pigg idag. Konstigt. 

Maken och jag har varit på Mindspinning. Inte för att jag förstår skillnaden mellan denna och annan spinning....
Lite mörkare i lokalen och lite mer dämpat kanske....
Lite dramatiskt var det när jag packade upp min väska och skulle byta om. Inte hade jag nån tröja med mig. Och det måste man ju faktiskt ha. Så jag fick kuta ut och köpa en (på gymmet alltså). Det gjorde i och för sig inte så mycket för den var riktigt snygg och kom från Better Bodies. I receptionen mötte jag en av mina bekanta som tittade på mig när jag stressat förklarade vad jag gjorde. " Borde du inte fixa ett par skor också?" Barfota som jag var. Men nej skor hade jag faktiskt men ine tänkt på att ta på mig dessa.

Väl hemma åt vi maken goda hamburgare. Sen kom mina föräldrar på en snabbt påkommen visit. Det var riktigt trevligt att dricka en kopp te med dem. Och dessutom fick jag se ett kort på den nya kusinen som än så länge befinner sig i Kina. I slutet av november skall systern och hennes man åka och hämta sin dotter. Det är så spännade tycker jag. Flickan var verkligen söt!

Nu är det dags att sova. I morgon skall jag arbeta en kort dag och sen ska jag vara ledig resten av veckan . Det ser jag verkligen fram emot.


Kommentarer:
Hälsningar från : Lari

Ja, den middagen var riktigt god... inget snack om den saken..=)

Hälsningar från : ejmis

Vad ni är duktiga med träningen ni två!!
Vad är det du jobbar med?
Ha en bra dag!

2007-10-31 @ 09:48:57
URL: http://ejmis.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits