vart tar tiden vägen

jag förstår ingenting ibland. Veckorna bara flaxar iväg och när man tänker tillbaka på en vecka så undrar man vad som hänt egentligen.....

Nu har jag en logistikkväll. Dvs kör och lämnar och hämtar på diverse träningar. Emellan har jag hunnit åka och handla så att jag ska få lite mat i magen. Kvällen skall sen avslutas med hämtning efter dotterns fotboll klockan 22.30. Det är väl en okristlig tid?? Här skulle man kunna ägna sig åt att diskutera varför flickorna får såna mysko tider. Men det tänker jag inte göra. Nu ser jag mest fram mot fredagen. Sen är det helg och förmodligen en liten tripp till lilla paris för att se på en utställning som makens gamla kompis, Karl Bernling, har
"Nästan vuxen 1975 - 1980". Det skall bli kul!

Kommentarer:
Hälsningar från : Sus i dus

Ja det var verkligen en sen tid de hade! Huhaha! Jag har bara körning och hämtning till simhoppet på lördagarna. Nu har ju äldsta tjejen tagit körkortet också så det blir ju lite mindre kajkande!
/Sus

Hälsningar från : Cim

Hej igen, ja jag ska kolla med Åsa om jag kan ge dig hennes lösenord etc...
Ha en god natt!!! Kramen!!!

2007-11-29 @ 23:45:16
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Hälsningar från : Lillepip

Gomorron,tack för din kommentar,fast jag tycker inte jag e så energisk..varför´kan man inte se sånt sj??hehehe.
lussebullarna blev supergoda,det e bara till att baka på,behöver ju inte äta upp alla ju,hihi,må gott,pip

2007-11-30 @ 08:54:37
URL: http://lillepip.blogg.se
Hälsningar från : eva

hallå, tack för att du kollar in då och då! Operationen i ögat gick kanonbra och nu ser jag helt klart på höger öga. Hann dock bara jobba tre dagar förra veckan och fick ett rejält ryggskott förra helgen. Har varit hemma denna vecka och är lite bättre. Det är helt klart att det senaste halvåret inte vart på min sida,,,:) Men efter regn kommer sol...

2007-11-30 @ 13:08:59
URL: http://www.insyniettvardagsliv.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits