sammanfattning av gårdagens fotbollsmatch

eller vad den nu ska kallas för....
Väninnan ringde mig. Vi har en väldig stor för varandras situation när det är fotboll. Dvs bådas våra män är fullständigt absorberade när det är nån match. Den behöver inte ens vara viktig här hemma.

Efter förlusten säger hennes man:
-Består svenska landslaget av ett gäng balettdansöser??
Jag delgav maken detta expertutlåtande som snabbt replikerade:
-Ja, ett gäng överbetalda balettdansöser.

Så nu vet vi det. Hur ska nu detta gå mot Lettland? Kan de tänka om och byta ut tåspetsskorna mot fotbollsskor?

Kommentarer:
Hälsningar från : Mija

Tack för din kommentar hos mig... När det händer jobbiga saker så kan jag sakna möjligheten att PRATA ut i bloggen.. Jag saknar möjligheten att få RÅD av er andra, för jag är övertygad om att NI besitter mycket erfarenheter i ämnet.. MEN självklart kan jag inte berätta i ett öppet forum på nätet... Det är uteslutet. Det känns i allafall lättare idag trots allt.. Och jag tror att jag har kommit till ett beslut, om än ett LITET beslut.. :) TACK för dina ord.

Hälsningar från : Eva

Ja, själv är jag ju singel... så jag slipper de där fotbollsmatcherna. Rätt skönt. (Att slippa fotbollen, menar jag. Men en sambo vore trevligt.)

2007-11-18 @ 19:55:35
URL: http://suntliv.blogg.se
Hälsningar från : Anders

Jag kan bara säga att jag gillar din äkta hälft mer och mer. Kanske vi kan bli ihop om det tar slut mellan er.

Ni kvinnor kan aldrig förstå, hur det skär i en mans hjärta när de överbetalda ynglingarna gör dåligt ifrån sig. Om VI hade varit i deras kläder, hade vi sett till att spela som grova, tuffa män.
- Inte som balettdansöser!

2007-11-18 @ 20:51:31
Hälsningar från : mej till Anders

maken ropar från soffan: Vi hade kapat dem och gällat dem jäms med räva (spanjorerna alltså)

Ni kan väl vara ihop när det är fotboll. Sen kan ni gå tillbaka till era underbara hustrur.

2007-11-18 @ 21:36:12
Hälsningar från : Karin

Haha, fotboll och män är en farlig kombo =) men det var nog i detta fall en bra jämförelse, överbetlada som få, hihi. Appropå jul, jag åker hem lite tidigare än julafton men kanske kan jag åka tillbaka med er, beror på när ni åker!!!!

2007-11-19 @ 10:22:22
URL: http://karinrosa.blogg.se
Hälsningar från : Sofie

Fotboll :-)
Min pappa är helt galen när det är fotboll,
rör man fjärrkontrollen är man dödsdömd, haha

/Sofie

2007-11-19 @ 15:48:59
URL: http://sofie1994.blogg.se
Hälsningar från : jag, dvs r1

maken hälsar att han är intresserad av onsdagsdate. själv är jag i falkenberg på unga-vuxnaträff (inte jag som e ung-vuxen då va..) till lite sent. kanske nie eller så. sen kan jag komma glidande med den lånade, nya bmw:n....

*fläääärd*

2007-11-19 @ 20:45:45
URL: http://shitlist.blogg.se
Hälsningar från : olsson

B skulle på firmafest men om det inte va kul skulle han gå till kompisen o kolla fotbollen.Gissa om det blev fotboll eller fotboll.

2007-11-19 @ 21:20:26
Hälsningar från : r1

helt tokigt lilla jan. just nu sitter min A i samtla med r4:as A, angående onsdagens fotboll..

jag säger då det.

2007-11-19 @ 21:32:43
Hälsningar från : Mej

onsdagens kväll blir det fotboll här. Varför är du inte hemma r1?

2007-11-19 @ 22:23:19

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits