Resumé av Cabaret

Gårdagens kväll utspelades i Kajskjul 8 i Göteborg. Jag var med maken och hans jobb för att bli underhållna av After Shave och Anders Eriksson. "Cabaret Cartwright" var kvällens tema. Det var riktigt kul. God mat och bra underhållning är ju en oslagbar kombination. Tyvärr hade jag bara med mig mobilen så bilderna blev inte så bra. Men man kan ändå ana stämningen som var mycket glad och uppsluppen.
Maten var som sagt god. 
Till förrätt var det en kräftsoppa 
 Jag som inte tål kräftor fick   det är en paprikasoppa. Mycket bättre än enbart en torr brödkant som varit alternativet....
Sen var det barbeque med tillbehör 
Till efterrätt  Det är inte så myckt kvar för jag glömde att ta kort :)

För att klara oss oss genom kvällen hade vi hjälp av vår servitör som var både tålmodig och trevlig.

I pauserna gick bröderna Cartwright runt och pratade med publiken:  Här Jan Rippe. Sen tyckte sällskapet att jag började bli pinsam med fotograferandet så Anders Eriksson fick jag inte ropa på och då blev det så här:

Sen var det show. Här kommer ett urval blider som trots kvalitén ändå förmedlar känslan tycker jag:



Det fanns faktiskt också ett budkskap och det var att man är bra som man är och behöver inte genomgå total recovery super makover. Kvällen slutade med extranumret. "Det ska va gött att leva" Och det kändes rätt bra att gå hem med den låten i skallen!

Kommentarer:
Hälsningar från : ejmis

Kul att få se bilder från er lyckade kväll =)

Hälsningar från : ejmis

Kul att få se bilder från er lyckade kväll =)

2007-11-02 @ 19:03:27
URL: http://ejmis.blogg.se
Hälsningar från : ejmis

Dubbelt kul...jag var
visst lite snabb på tangenterna där... ;)

2007-11-02 @ 19:04:12
URL: http://ejmis.blogg.se
Hälsningar från : Alex

Låter och ser ut som en jättetrevlig kväll!

2007-11-03 @ 09:54:22
URL: http://nattfari.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits