nu ska jag slänga mig på cykeln

en helt vanlig cykel alltså  - inte spinning - ska ta en aw med väninnan som snart flyttar till sydligare breddgrader. Skulle faktiskt inte vara så dumt att bo någonstans där solen lyser mer och oftare än vad den gör just i denna månad. Adventsljusstakar och annat pyssel får väntas med till imorgon.

Annars har dagen varit bra. Inte har jag hunnit allt jag skulle gjort men det kändes ändå rätt bra att packa ihop 15.30. Hann med en sväng in på gymmet. Och nu som sagt skall jag snart iväg.

Kommentarer:
Hälsningar från : Mia

CYKEL????? I det här vädret??? ;-) *bara skojar*

Hälsningar från : mej till Mia

Här är vädret strålande *haha* det regnar inte ens :)

2007-11-30 @ 22:59:01
URL: http://gutta.blogg.se

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits